💕هيچ وقت نگو
💕هيچ وقت نگو
رسيدم ته خط ...!
اگه هم احساس كردی
رسيدی ته خط،
يادت بيار كه ...
معلم كلاس اولت
هميشه می گفت :
نقطه سر خط ...
رسيدم ته خط ...!
اگه هم احساس كردی
رسيدی ته خط،
يادت بيار كه ...
معلم كلاس اولت
هميشه می گفت :
نقطه سر خط ...
- ۲.۲k
- ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط