دلـــم کمی تورا ..

دلـــم کمی تورا ..

دروغ چرا؟!!!!!

خیلــــــــــــــــی تورا میخواهد...
دیدگاه ها (۲)

چـــطـــــــــــــوره خوش سلیقه ها؟؟؟

چـــــطـــــــــــوره؟؟؟؟

← دلتنگی →کیا دلتنگن؟؟؟؟؟

خوب بودن به اندازه کافی " متفاوت " است..

واسه پرکردن جای خالی تو به هرکسی پناه میبرم امادلم

تورا در نیمه های شبکنار ماه می خواهمکمی آن سوی دلتنگیتو را ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط