بایه چشمک دوباره...

بایه چشمک دوباره...
منوزنده کن ستاره...
نزاراز نفس بیفتم...
تویی تنهاراه چاره...

آیی ستاره آیی ستاره ....
بی توشب نوری نداره....
این ترانه تاهمیشه .....
تورویادمن میاره...

تویی که عشقمواز نگاه من میخونی....
تویی توی تپش ترانه هام پنهونی....(شادمهر)
دیدگاه ها (۲)

....

سوسواینو واست خریدم اگه خوشت نیومد بگو یکی دیگه روواست میخرم...

ای خدآ منم میخوام

نشکن دلمو بخدا اهم میگره دامنتوعاقبت گریون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط