بایه چشمک دوباره...
بایه چشمک دوباره...
منوزنده کن ستاره...
نزاراز نفس بیفتم...
تویی تنهاراه چاره...
آیی ستاره آیی ستاره ....
بی توشب نوری نداره....
این ترانه تاهمیشه .....
تورویادمن میاره...
تویی که عشقمواز نگاه من میخونی....
تویی توی تپش ترانه هام پنهونی....(شادمهر)
منوزنده کن ستاره...
نزاراز نفس بیفتم...
تویی تنهاراه چاره...
آیی ستاره آیی ستاره ....
بی توشب نوری نداره....
این ترانه تاهمیشه .....
تورویادمن میاره...
تویی که عشقمواز نگاه من میخونی....
تویی توی تپش ترانه هام پنهونی....(شادمهر)
- ۳.۱k
- ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط