به ما دخترا میگن
به ما دخترا میگن
ضعیفـــــــه
لوس
نازک نارنجی
دختر که تا شـــب بیرون با دوستاش نمی مونه
اهههههههههههههههه دختره دوباره شروع به گریه کردن کرد
و...
اما....
نمیدونن که ما دخترا با این که شاید جسم ظریفی داشته باشیم اما روح خیلی قـــوی داریم.قویـتر از پسرا
ضعیفـــــــه
لوس
نازک نارنجی
دختر که تا شـــب بیرون با دوستاش نمی مونه
اهههههههههههههههه دختره دوباره شروع به گریه کردن کرد
و...
اما....
نمیدونن که ما دخترا با این که شاید جسم ظریفی داشته باشیم اما روح خیلی قـــوی داریم.قویـتر از پسرا
- ۶۹۴
- ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط