*اونجا که مصطفی غلامی میگه:
*اونجا که مصطفی غلامی میگه:
نه این که حرفی نباشد، هست
خیلی هم هست
اما دلشکستهها میدانند
غم به استخوان که برسد
می شود "سکوت"...*
نه این که حرفی نباشد، هست
خیلی هم هست
اما دلشکستهها میدانند
غم به استخوان که برسد
می شود "سکوت"...*
- ۴۴۴
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط