*اونجا که مصطفی غلامی میگه:

*اونجا که مصطفی غلامی میگه:

نه این که حرفی نباشد، هست
خیلی هم هست
اما دلشکسته‌ها می‌دانند
غم به استخوان که برسد
می شود "سکوت"...*
دیدگاه ها (۰)

الهیپایان جاده زندگیهمه عاقبت بخیریباشه...*

میگن ساکت شدی عوض شدی حرفی برای گفتن نداری دوست دارم بهشون ب...

غم به استخوان که برسد : میشود سکوت!وای اشرف 😥🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط