بار پروردگارا هیچ امیدی رو نا امید مگردان 🙏 😅

بار پروردگارا هیچ امیدی رو نا امید مگردان 🙏 😅
دیدگاه ها (۵)

قبول دارین ؟؟😅 اوکی بای✋ # تاریکی.بکام.✋ 😅

......من............به اندازه ی............................ز...

فک کنم طفلکی یوبس شده😅

دوستِ خوب مثِلواشک میمونهیادشم که بکنی دهنت آب میوفته ☝ 😓 😅

زیباترین معماری زندگیاین است کهپلیاز امید بسازیبالاتر ازدریا...

از نا امید هم نا امید ترم🥹🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط