هوا خوب یا بد...
هوا خوب یا بد...
فرقی ندارد..!!!
من به هوای تو که قلبم برایت میتپد..
نفس میکشم.....
فرقی ندارد..!!!
من به هوای تو که قلبم برایت میتپد..
نفس میکشم.....
- ۲.۷k
- ۲۴ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط