در یکی از شهرکهای صنعتی شیراز، سگها به روشی غیرانسانی ب
در یکی از شهرکهای صنعتی شیراز، سگها به روشی غیرانسانی با تزریق اسید کشته میشوند و پیمانکاران در ازای ارائه هر لاشه ۱۵ هزار تومان دریافت میکنند!
تزریق کن دوست من! با افتخار اسید را در ستون فقرات سگها تزریق کن، به زجه ها و ناله هایشان رحم نکن، برای تحویل هر لاشه آن زبان بسته ها، اربابانت انعامت میدهند.به فرزندت بگو شغل تو را در مدرسه اش با افتخار اعلام کند: “پدر من سگ کش است، با اسید سگ میکشد.” هرچند لحظات تلخی را از دیدن ویدیوی نفرت انگیزت برایمان خلق کردی، اما هیچ شکایتی از تو نداریم. خدای من و خدای تو و خدای آن سگها یکی ست، حسابت را به او واگذار میکنیم...
تزریق کن دوست من! با افتخار اسید را در ستون فقرات سگها تزریق کن، به زجه ها و ناله هایشان رحم نکن، برای تحویل هر لاشه آن زبان بسته ها، اربابانت انعامت میدهند.به فرزندت بگو شغل تو را در مدرسه اش با افتخار اعلام کند: “پدر من سگ کش است، با اسید سگ میکشد.” هرچند لحظات تلخی را از دیدن ویدیوی نفرت انگیزت برایمان خلق کردی، اما هیچ شکایتی از تو نداریم. خدای من و خدای تو و خدای آن سگها یکی ست، حسابت را به او واگذار میکنیم...
- ۲۵۲
- ۱۴ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط