کاش دنیا طوری بود که
کاش دنیا طوری بود که
هیچ کس به کسی "نیاز" نداشت
اونوقت آدمها باور داشتن
کسی که "سراغشون"رو میگیره
"دوستشون"داره
نه کارشون....
کاش......
هیچ کس به کسی "نیاز" نداشت
اونوقت آدمها باور داشتن
کسی که "سراغشون"رو میگیره
"دوستشون"داره
نه کارشون....
کاش......
- ۱.۳k
- ۱۷ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط