بغلش نکردم

بغلش نکردم

نبوسیدمش

زیر بارون باهاش قدم نزدم

نزدیکش نبودم

من فقط...

فقط از دور

دوستش داشتم...!
دیدگاه ها (۲۱)

زابل...

غیرت...

خدایا بغلم کن...

ﺯﻣﯿـــﻦ ﻗﺎﻧـﻮﻥ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺩﺍﺭﺩ ...ﻫــﻔﺖ ﻣﯿﻠﯿـــﺎﺭﺩ ﺁﺩﻡﻭ ﻓﻘـﻂ ﺑـﺎ ...

وقتی دلت تنگه باید بری خیابون قدم بزنی زیر بارون.....:)🖤

به قول جناب خان:این دل کجای آدمه؟من میگم که وقتی تا خرخره دل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط