۱_😐🌈💔نانای اصغرو صغری نانای اکبر و کبری اووووه

۱_😐🌈💔نانای اصغرو صغری نانای اکبر و کبری اووووه
۲_هوم انقدر لازم نکرده نگرانم باشی یهو دیدی رفتم 😕 سعیمو میکنم🙃 ولی تو هم قول بده که به فکره بدی نیافتی
و در ضمن اینا برام قانع کننده نیست میدونی خیلی بهش فکر کردم نمیشه نمیتونم
دیدگاه ها (۳)

جواب ناشناسم اینو باید تو پسته جدا میزاشتم😂💔♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪ت...

🙃🥺

دیگه داری میری رو مخم ببین حداقل بجای عچقم بگو عشقم

میخوام یچی بگم روم نمیشه 😂💔

پارت دوممم

چند پارتی(وقتی خیلی روی سلامتت حساس بود و...)

تکپارتی (هیونجین)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط