اینجا طبقه چار هتل .. پریشب ک تهران بدجور بارون اومد ؛
اینجا طبقه چار هتل .. پریشب ک تهران بدجور بارون اومد ؛)
عکاسش داداشمه .. کلی زحمت کشید تا بتونه ازین رعد و برقا لعنتی عکس بگیره :|
No Copy ⚡
عکاسش داداشمه .. کلی زحمت کشید تا بتونه ازین رعد و برقا لعنتی عکس بگیره :|
No Copy ⚡
- ۵۳۵
- ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط