آرزوی جدید آقایون:
آرزوی جدید آقایون:
کاش زن گرفتن مثل شرایط رایتل بود
یکی دائمی میگرفتی...یکی هم 40% تخفیف میدادن سومی هم دائمی رایگان میدادن ...تازه 3تا اعتباری هدیه هم کنارش میدادن!!!
آرزوی جدید خانمها:
کاش آقایون مثل کارت سوخت بودند دولت همشونو یک جا می سوزوند...
کاش زن گرفتن مثل شرایط رایتل بود
یکی دائمی میگرفتی...یکی هم 40% تخفیف میدادن سومی هم دائمی رایگان میدادن ...تازه 3تا اعتباری هدیه هم کنارش میدادن!!!
آرزوی جدید خانمها:
کاش آقایون مثل کارت سوخت بودند دولت همشونو یک جا می سوزوند...
- ۶۹۳
- ۰۸ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط