جرررررررر روی نمدت کراش زدم

جرررررررر روی نمدت کراش زدم
قربونت برم من
زمان اون موقع هم میدونستی 😳😲
دیدگاه ها (۶)

فدات شم من من و مهربون ؟مهربون و من؟🤔🤔🤔🤔تنکص بیبی

به افتخارشون 😃😃😃😃😃😃🤗

ج ناشناس نمیدونم کی هستی ؟ ولی اینو رو میدونم ما کیپاپرا میت...

ج ناشناس عررررررررررررررررررررر فقط این رو میتوانم بگویم

قربونت اون اشک هات برم من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط