روی صحبتم با اونایی ک بلاکم کردن
روی صحبتم با اونایی ک بلاکم کردن
شمایی ک به ایران انتقاد میکنین
شمایی ک شعارتون اینه
تو ایران آزادی بیان نیست.
پس چرا با این همه ادعا
تا من ی کوچولو ازتون انتقاد کردم ،بلاکم کردین؟!
برای من ذره ای اهمیت نداره.
چون به این جملات معتقدم.
با انسان نادان بحث نکن و بگذار در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.
با وقیح جدل نکن چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحت را تباه میکند.
از حسود دوری کن چون حتی اگر دنیا را هم به او بدهی باز هم از تو بیزار خواهد بود.
با کودک بحث نکن چون تو را با دانش خود میسنجد.
خوش باشین.
خوش باشید.
شمایی ک به ایران انتقاد میکنین
شمایی ک شعارتون اینه
تو ایران آزادی بیان نیست.
پس چرا با این همه ادعا
تا من ی کوچولو ازتون انتقاد کردم ،بلاکم کردین؟!
برای من ذره ای اهمیت نداره.
چون به این جملات معتقدم.
با انسان نادان بحث نکن و بگذار در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.
با وقیح جدل نکن چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحت را تباه میکند.
از حسود دوری کن چون حتی اگر دنیا را هم به او بدهی باز هم از تو بیزار خواهد بود.
با کودک بحث نکن چون تو را با دانش خود میسنجد.
خوش باشین.
خوش باشید.
- ۱.۶k
- ۰۹ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط