رادوشوویچ

رادوشوویچ

دایی درست می‌گوید ؛ برای پرسپولیس بزن بهادر هستم ! برای تیمم یک مبارز ، بزن بهادر ، فایتر ، دروازه‌بان ، مهاجم ، هوادار و هر چیزی که نیاز باشد خواهم بود ، به خاطر اینکه این خصوصیات از فرهنگ ما می‌آید ❤ ️
دیدگاه ها (۱)

شب جمعه باشه پنجرت باز باشه ۲۳ تا بازیکن خریده باشی آسیات پر...

حذف کیسه توسط سایپا از جام حذفی😂 😂 😂

نخندعزیزم یه سواله دیگهههههه😂 😂 😂 😂 😂 😂

حقارت یعنی کیسه کش بودن

پارت ۱۲ راز ستارۀ درخشان

آزادترین تقدیر

🔺مسئولان بشنوند!🔺مطالبه ملت مبعوث🔸این انفعال، سُستی و ترس دس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط