یکی که جونمو بدم براش نیست؟؟

یکی که جونمو بدم براش نیست؟؟
دیدگاه ها (۹)

وصیت میکنم اونی که دوستون داره رو تنها نزارید لطفا خداحافظ

یه دختر که مهربون باشه اخلاقش‌خوب باشه جنبه داشته باشه باهاش...

ولے‌قول‌میدم‌جوری‌ناپدید‌بشم‌که‌شک‌کنید‌یه‌زمانیے‌بودم!

نیلی دوست دارم خیلی مراقب خودت باش این آهنگم میشه آهنگی که م...

منکه جونمو براش میدم شماچی؟

تا تهش پشتتم حتی اگه بخوام جونمو بدم 💋♥️♥️🅰️♥️

یکی بود جونمو میدادم واسه اون💔🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط