هه

هه












نه دوستت دارم نه ازت بدم میاد








میانگین که بگیری
می بینی که مهم نیستی!!!
دیدگاه ها (۴)

خبر داری که شهری روی لبخند تو شاعر شد؟!چرا این‌گونه،کافرگونه...

سلام دوستان.لطفا امتیاز بدین به نقاشیم. مرسیツ

دلم گرفته خدایادلگشایی کنمن آمده ام به سویتتوام خدایی کن

چقدر احمقیم که فکر میکنیم هم دیگر را میشناسیم...گاهی‌در بیست...

دکتر پزشکیان ازت بدم میاد

نینو بیشعورررازت بدم میاد

ازت بدم میاد بد👾🎧

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط