نمی دانم
بودنت را چه کنم،
بغل بگیرم
زندانی اش کنم
قاب بگیرم...
چه کنم که همیشه باشد..!
دیدگاه ها (۴)

هنوز مانده به تقویم برگ ریز ولیتو نیستی و دلم چهار فصل پاییز...

🌱🍒همیشه تنهایی صدای ترانه ایست که نمی دانم دوستم دارد یا دوس...

نیما

نمی دانم کی بود ولی خوشکل بود 😭🥺🌹💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط