يه وقتايي بهتره كه ساكت بموني و لبخند بزنی.💙🦋

يه وقتايي بهتره كه ساكت بموني و لبخند بزنی.💙🦋
دیدگاه ها (۱)

دلم گرفته ولی خوبم:)❤️💋

روزگاری اگه دیوانه ات بودم گذشت ...!❤️💋

شایدم یه روزی دلتنگ روزایی بشی،که من خیلی دوسِت داشتم:)💙🦋

آدما به چیزی که دوست دارن دروغ نمیگن!💙

عمو مجید بهتره زود تر بزنی که امتحانات شروع شد

من سرد رفتار نمیکنم .خوده واقعیمه.بهتره زانو بزنی.یابمیر.

«بهتره به سرهنگ دوم ذوالفقاری زنگ بزنی! باورکن... این عاقلان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط