همه ی شهر را پس میزنم و فقط به تو می نگرم

همه ی شهر را پس میزنم و فقط به تو می نگرم
دیدگاه ها (۲)

ای کاش مانعی بین این زمان بود تا ایست کند و منو تو تنها باشی...

رو هرکی گذاشتیم رومون گذاشت

نیمی از صورت من نیمی از قلب توئه

👑 رفیق عاشقتم 👑

دور شد..

به هرکس که می نگرم در شکایت است درحیرتم که لذت دنیا به کام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط