☜اَخــلاقَـم اینطــوریــه☞ ✔تــا جایــی بـاهـات راه مــیا

☜اَخــلاقَـم اینطــوریــه☞ ✔تــا جایــی بـاهـات راه مــیام ✔ ✔کــِه بــاهـام روراســت بــاشـی✔ ✔اَگــه نـَباشــی اِدامــِه مـَسیـرو✔ ✔اَز روت رَد مــیـشَـم.....✔ ⇜شــــَــک نــــــَکُن...⇝
دیدگاه ها (۷)

یا خدااااا تیممون ببره

شب زشتی بود....ششب بخیر دوستان گلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط