عشق را گفتم
چرا بر من نبستی راه؟ گفت
راه بر گمراه بستن، نیست در آیینِ ما
بی تو چون بیمار،
زیرِ دستِ عقل افتاده ایم
این طبیب ای کاش برمی خواست، از بالینِ ما
#فاضل_نظری
عشق را گفتم
چرا بر من نبستی راه؟ گفت
راه بر گمراه بستن، نیست در آیینِ ما
بی تو چون بیمار،
زیرِ دستِ عقل افتاده ایم
این طبیب ای کاش برمی خواست، از بالینِ ما
#فاضل_نظری
- ۴۵۶
- ۱۹ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط