در زندگی افرادی هستند

در زندگی افرادی هستند
که مثل چرخ و فلک میمونن،
از بودن در کنارشون لذت میبری
ولی باهاشون به جایی نمیرسی...!
دیدگاه ها (۰)

دل عاشق چه میدونه چی خوبه چی بد‌‎‌ ‌‌‌‌‌‌‎ ‌

حالـم گرفتـه...از این دنیـایـی ڪه آدم هایـش همچـونهوایـش ناپ...

#hastm_hanooz

مخاطب جانم...!پاییز یک همزبان یک همدلیک هم دردو یک همراه می ...

چرخ فلک را با زندگی خوب شکست میدهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط