بیاُ تو حالِ خَرابَم اِنقِلابی کُن

بیاُ تو حالِ خَرابَم اِنقِلابی کُن
دیدگاه ها (۱)

تنهای تنها

کاش تمام ارزو ها برآورده میشدند

هَر چیزی کِ نَکُشَتَم قَوی تَرَم میکُنِ

@d.i.y.a.n

سیلُم کنُ بزن تیر به این حال خرابم

*شب جمعه است , بیا حال مرا بهتر کن#شب_جمعه_هوایت_نکنم_میمیرم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط