هادی جون ببخش داداشی.

هادی جون ببخش داداشی.
ببخش بخاطر بی احترامی هایی که بهت شد.
ببخش که تا کاپیتان شدی ب چشم اومدی
ببخش داداش بخاطر این که اسمت رو سکوها نبود.
داداشی آروم بخاب.
کاش منم میمردم این روزا رو نمیدیدم.
آخه تواین سن سکته؟
خدامیدونه چقد با وجدان بودی و شبا با غم و غصه ما هوادار میخابیدی
انقد غصه خوردی داداش تا ازبین رفتی
داداش دوست دارم
دیدگاه ها (۱۱)

ﺳﻼﻡ ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻥﺑﻐﺾ ﮔﻠﻮﯾﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻥ؛ﻫﻮﺍﯼ ﺩﻟﻢ ﻫﻢ ﻣﺜﻞﻫﻮﺍ...

ﺩِﻕ ﮐَــــﺮﺩَﻡ ..ﭘُﺸﺖِ ﺧَﻨـــﺪﻩ ﻫﺂﯼِ ﺗَﻠﺨـــﯽ ﮐِﻪ ﻫﯿﭽـــﮕﺂﻩ ...

...

خداحافظ کاپیتان :'(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط