آخه من به این بچه چی بگم؟

آخه من به این بچه چی بگم؟
نمی تونم اصلا توصیفش کنم فقط می تونم بگم عشقه
دیدگاه ها (۲۲)

چطوره؟

:///////

واااای

اینم از پارک مولوی وااای اون روز خیلی سرد بود

سلام بچه ها حالتون چطوره بچه ها می خواستم یه چی بگم من نمی ت...

من که می دونم بچه کارین هم هستم ولی نمی تونم ثابت کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط