یادت باشه...

یادت باشه...
وقتی واسه کسی همه کس شدی
اون کس بعد از تو خیلی بی کسه
یا برای کسی همه کس نشو
یا اگه شدی
به فکر بی کسی هاش هم باش
دیدگاه ها (۱)

the arrow

عشقم امین...

دیدید بعضیا خیلی می خندن هر چی میشه میزنن زیر خندههمیشه بقیه...

لعنت به این دنیای مجازیی..من تورا حقیقتی می خواهم

گفتگو رو تا نتیجه گیری رها نکن

اگه برات غیرتی میشهاگه وقتی میخندهاز خندش خندت می گیرهاگه با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط