خدایااا آسمان چ مزه ای است من تا بحال فقط زمین خورده ام..

خدایااا آسمان چ مزه ای است من تا بحال فقط زمین خورده ام....فقط....
دیدگاه ها (۴)

دلم عجیب گرفته...یکی بیاد آرومم کنه

......بــــــــــــغض واسه به دختر خیلی بده

هیچوقت باور نکن حالم خوبه...چون همیشه هر روز هر ساعت هر ثانی...

دلگیرم ازت روزگار

خدایا اسمونت چه مزه ای یه🤔اخه من فقط زمین خوردم💔🫠

من هیچی ندیدم به ان خدای زمین و اسمان🗿

آیا تا بحال ب این فکر کرده ایک آیا واقعن مرا میشناسی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط