#نوستالژی

#نوستالژی
ویییی یادتونه؟
اینقده ترسناک بود که اگه اون لحظه 1 داشتی، یکت تبدیل به دو می شد!😂 😂 😂
دیدگاه ها (۴)

#نوستالژیبا روح و روان آدم بازی می کردن نامردا😂 😂

#نوستالژیجیگر من بود این زیزی جون😂

#نوستالژییادش بخیر...

#نوستالژی مو به تن آدم سیخ می شد!😂

اگه گریه نکنم اون لحظه قطعا تبدیل به یک قاتل روانی میشم 🤓🤡

از همچی فعالیت میکنم دوست داشتی فالو کن ✨🎀 مگه بی تی بیست و ...

موهای بلوند جیمیننننسوال:اگه یه‌روز جیمینو ببینی بهش چی میگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط