واقعا راسته که میگن به هرکی خوبی کنی ازت زده مییشه.. قدره
واقعا راسته که میگن به هرکی خوبی کنی ازت زده مییشه.. قدره خودتو بدون گربه صفتو بی معرفت زیاد شده.. .به نظر من هرچی بدترباشی تودل بروتر میشی.. چون هرکسی لیاقت خوب بودنه تورو نداره.. .
- ۷۸۹
- ۰۶ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط