وااااای.عاشقشم من

وااااای.عاشقشم من
دیدگاه ها (۸)

.....

بچها خواهش میکنم واسه سلامتیه همه مریضا بخصوص بچه ها دعا کنی...

اره مامان من که همینطوره.خخخخ

خخخخ دقیقا

بزارید ترجمه کنم اوراراکا... فقط یه چیز هست که از یه ویلن بد...

وااااای🤣

وااااای😩🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط