چه می شود که شبی برای من باشی
چه می شود که شبی برای من باشی
چراغ بخت سیاه سرای من باشی
منم که پر ز سوالم ،پرم ز چون و چرا
نمیشود تو جواب چرای من باشی
تو رفته ای و بجایت سه تار تو مانده
چه می شود که تو نای نوای من باشی
منم که مرتکب عشقِ بی سرانجامم
دعا کنم که بیایی سزای من باشی
به زلف مانده رها ، برقص آمد باد
نمی شود که تو خواه هوای من باشی
به آسمان نگاه و عقیق هر دو لبت
اگر که سجده بر آرم خدای من باشی.....!
چراغ بخت سیاه سرای من باشی
منم که پر ز سوالم ،پرم ز چون و چرا
نمیشود تو جواب چرای من باشی
تو رفته ای و بجایت سه تار تو مانده
چه می شود که تو نای نوای من باشی
منم که مرتکب عشقِ بی سرانجامم
دعا کنم که بیایی سزای من باشی
به زلف مانده رها ، برقص آمد باد
نمی شود که تو خواه هوای من باشی
به آسمان نگاه و عقیق هر دو لبت
اگر که سجده بر آرم خدای من باشی.....!
- ۴۲۰
- ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط