خواب دیدم تو کارتون سونیکم

خواب دیدم تو کارتون سونیکم

البته خیلی وقت پیش وقتی هنوز سونیک ۳ درست نشده بود

انگار توی بازیه سونیک بودم و مثل سونیک پرایم بود

خلاصه نمی‌دونم چیشده که من دارم پشت سرشون میدوئم (پشت سر سونیک و ناکلز و تیلز)

خودمم تو خواب فکر میکردم چرا دارم پشت سر اینا میدوئم؟اصلا چجوری اینقدر سریع میدوئم که دارم بهشون میرسم؟😐

بعدش دیدم وایسادن منم وایسادم بعدش کله تخم مرغی یعنی ..چیز...امم اگمن اومد

تو سونیک ۲ همراه ناکلز سوار یه چیز توپی شده بود سوار اون شده و ظاهرش مثل توی سونیک پرایم تو دنیای خود سونیک هست

خلاصه اینا حواسشو پرت می‌کنن منم میرم از پشت سوار اون وسیلش که رو هواس میشم خودمم موندم چطوری تونستم؟😐

بعدش دیدم اگمن اونجا یه سلاح داره بعدش سلاحش یه مایع سبز که نمی‌دونم چیه ولی شبیه ابه ریخت رو اون سه بدبخت

منم کاراته بازیم گرفت با پام زدم تو کلش(اگمن نمیدونست پشت سرشم) اونم بیهوش شد بعد رفتم سراغ دستگاه نمی‌دونم چیو زدم که شروع کرد به چرخیدن منم اینو گرفتم بعدش به ناکلز گفتم: باید اینو نابود کنیم!

ناکلز:باشه

خلاصه ناکلز اومد و تا مشتش به دستگاه خورد من بیدار شدم

راستی امروز دوتا خواب دیدم که یادم نمیاد چی دیدم فقط میدونم دوباره تو کارتون بودم😐


(کمبود عکس)

یه خواب ترسناکم قبلاً دیدم براتون می‌نویسم میزارم
دیدگاه ها (۰)

نشسته بودم رو مبل و فقط خانواده خودم تو هال بودنبهم گفتن برم...

آمینننننننننننن البته بجز قسمت سکته قلبی😅😂

یور فورجراینو قبلاً گزاشتم؟

سوژه ۷ آزمایشگاهفصل ۴ پارت ۱ویو لارنامروز مثل همیشه داشتم از...

دلتنگ یک رفیق پارت ۳۴.شدو : الان چرا باید فیلم ببنیم ؟ سونیک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط