اگر بی ‌من خوشی یارا به صد دامم چه می‌بندی

اگر بی ‌من خوشی یارا به صد دامم چه می‌بندی
وگر ما را همی‌خواهی چرا تندی نمی‌خندی
بخند ای دوست چون گلشن مبادا خاطر دشمن
کند شادی و پندارد که دل زین بنده برکندی

((مولانا
دیدگاه ها (۳)

**

بی تو مهتاب دلم رفت به دنیای دگر شب ودل تنگی من رفت به فردای...

**

تدری بیه بروحتک ماراح اعیش ღاشلون گلبک طاوعک خلیتنی ღموش عمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط