تو جه تو جه!

تو جه تو جه!
(این پست جهت خندست)

مجلس تریپلگان(مجلس خبرگان+ترپیل اس) اعلام کرد از این به بعد تریپل اِسان باید همدیگر را خواهر تریپل اسی(مانند برادر بسیجی) صدا بُنِمایَند.لطفا اطلاع رسانی کنید.
و حکایت آمدست که :
روزی کَفّار(در اینجا یعنی انتی فن) بر گوشه ای نشسته بودند.من (یکی از ریش سفید های مجلس تریپلگان) به پیش او رفتم و از او دردش را پرسیدم.او بِگُفت:من بی حوصله و عصبی ام و اصلا کاری برای انجام ندارم،شبها به چیزی نمیتونم فکر کنم و سریع میخوابم و وقت اینستا امدن را ندارم....
بِگُفتَم:تریپل اس شو...
بِپُرسید:تریپل اس دگر چیست؟
بگتفم:به طرفداران گروه دابل اس 501 تریپل اس گویند...
بپرسید: چگونه تریپل اس شوم؟
بگفتم:به مرکز تریپل اسان برو...
بپرسید:مرکز تریپل اسان کجاست؟
بگفتم:در ساختمان دابل اِسیان شریف...
بپرسید:در ساختمان دابل اسیان شریف چه کسانی هستند؟
بگفتم:تریپل اسیان شریف
_چی؟
_تریپل اسیان شریف
_کجا؟
_دابل اسیان شریف
_کی؟
_تریپل اسیان شریف
تلفن دوتا اس پانصد و یک
#کره
دیدگاه ها (۶)

#کرهمن قصد توهین به مادر هارو ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط