💠 پیام سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سربازان
💠 پیام سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سربازان تروریست ارتش رژیم صهیونیستی
بسم الله الرحمن الرحیم
🔹️سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست ، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!! ، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید.
🔹️امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.
خود دانید
🔹️Listen Up Zionist invaders and terrorist [soldiers]!
In less than 4 days you lost 100 men!!!
If you do not leave the southern Lebonan on your own, the herosim of 2000 will happen again.
The year you left this land in humiliation and disgrace!
And today as well, if you persist in aggression and occupation, you will be driven out in humiliation and defeat.
Your Choice!
🔹️الجنود الغزاة والإرهابيون الصهاينة، لقد تكبدتم 100 ضحية في أقل من 4 أيام! إذا لم تغادروا جنوب لبنان طواعية، ستتكرر ملحمة عام 2000 مجددًا؛ ذلك العام الذي هربتم منه بذل وهوان من هذه الأرض. اليوم أيضًا، إذا أصررتم على العدوان والاحتلال، فستُطردون بالذل والهزيمة. الخيار لكم...
🔹️חיילי פושע וטרוריסט ציוני, בתוך פחות מארבעה ימים ספגתם מאה אבדות!!! אם לא תיסוגו בדרככם מדרום לבנון, אפוס שנת 2000 יחזור שנית; אותה שנה שבה ברחתם בבושה מבישה מהאזור הזה. היום גם, אם תתעקשו על תוקפנות וכיבוש, תגורשו בחרפה ובהתמוטטות. עשה את שיקוליך.
@khabarjahadi
بسم الله الرحمن الرحیم
🔹️سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست ، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!! ، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید.
🔹️امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.
خود دانید
🔹️Listen Up Zionist invaders and terrorist [soldiers]!
In less than 4 days you lost 100 men!!!
If you do not leave the southern Lebonan on your own, the herosim of 2000 will happen again.
The year you left this land in humiliation and disgrace!
And today as well, if you persist in aggression and occupation, you will be driven out in humiliation and defeat.
Your Choice!
🔹️الجنود الغزاة والإرهابيون الصهاينة، لقد تكبدتم 100 ضحية في أقل من 4 أيام! إذا لم تغادروا جنوب لبنان طواعية، ستتكرر ملحمة عام 2000 مجددًا؛ ذلك العام الذي هربتم منه بذل وهوان من هذه الأرض. اليوم أيضًا، إذا أصررتم على العدوان والاحتلال، فستُطردون بالذل والهزيمة. الخيار لكم...
🔹️חיילי פושע וטרוריסט ציוני, בתוך פחות מארבעה ימים ספגתם מאה אבדות!!! אם לא תיסוגו בדרככם מדרום לבנון, אפוס שנת 2000 יחזור שנית; אותה שנה שבה ברחתם בבושה מבישה מהאזור הזה. היום גם, אם תתעקשו על תוקפנות וכיבוש, תגורשו בחרפה ובהתמוטטות. עשה את שיקוליך.
@khabarjahadi
- ۹۳
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط