در بدترین ما آنقدر خوبی هست
در بدترین ما آنقدر خوبی هست
و در بهترین ما آنقدر بدی هست
که هیچکدام ما حق نداریم که از دیگری عیب جویی کنیم
و در بهترین ما آنقدر بدی هست
که هیچکدام ما حق نداریم که از دیگری عیب جویی کنیم
- ۲.۶k
- ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط