دل"
دل"
حریمی است که حرمت دارد...
لمس دست هر نامحرم ، بر ضریح حرمش...
نامردی است......
خودت ، یادت و خاطراتت
و آغوشت حرمت دارد
مبادا!!!
حرمتش را از سرتنهایی
با هرکسی قسمت کنی!!!
حریمی است که حرمت دارد...
لمس دست هر نامحرم ، بر ضریح حرمش...
نامردی است......
خودت ، یادت و خاطراتت
و آغوشت حرمت دارد
مبادا!!!
حرمتش را از سرتنهایی
با هرکسی قسمت کنی!!!
- ۱.۵k
- ۲۲ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط