تو هیچوقت نمیتوانی تاریخ و فرهنگ من رو درک کنی نمی توانی

تو هیچوقت نمیتوانی تاریخ و فرهنگ من رو درک کنی نمی توانی این چند کلمه را تلفظ کنی پس چطور میتوانی در مورد فرهنگ من نظر بدی و خود را برتر از بقیه قومها بدونی
قصد توهین ب هیچ قومی را ندارم این فقط جواب عده ای پانفارص ک خود را برتر از بقیه فرهنگها میدانند
پس sus
دیدگاه ها (۳)

اذربایجانا قوربان جانم

ددی خشن من

#Gentlemans_husband#season_Third#part_385هرچه بیشتر صحبت میک...

Name:عشق و جدایی Part:46ویو بوراچشمام داشت تمام اون پیام رو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط