خدایا ستایش خیلی خسته است

خدایا ستایش خیلی خسته است
میشه بمیرم :'(
دیگه کم اوردم

دلم خواب میخواهد انقدر عمیق که صبح عکسم راقاب کنند
دیدگاه ها (۱)

..................

میشم عزیز دل همه :'(

.....

:'(

عاخ...خسته شدم...ایبابا...زیاد ژالب نشدولی خب...اینم از کاتر...

︶ ⏝ ︶ ୨୧ ︶ ⏝ ︶ ゛💘 ˎˊ˗ : واقعا نمیفهمم چرا انقدر دوستام با م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط