یا حسین...

یا حسین...
خودت دست همه ما رو بگیر
دیدگاه ها (۲)

یا قمر بی هاشم..‌.

یا عباس ...:'(

از دست این پسرا

:'(

اومدم بگم دستم رو بگیر یادم اومد تو خودت دست نداری. 🥺#یا_ابا...

اقای ابی‌عبدالله؛یه طوری رقم بزن،یه جوری بچرخون کنار خودت بم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط