ناهار چی زدین؟!!!

ناهار چی زدین؟!!!
دیدگاه ها (۱۲)

تو مدرسه که بودیم و امتحان داشتیم،یه دوستی داشتم امتحانش که ...

دونه به دونه غمی/غصه به غصه شبمکاشکی یه روز صبح شه/کاش فقط ا...

بعد اون ندیدمت هرچی فریاد زدم...

بابک جهانبخش

رکوردی بین فامیل زدین؟چی بوده؟حمایت؟

سوال پست :امروز ناهار چی داشتینحمایت؟؟

؟!؟!؟ ناهار چی خوردی.،،،،_______💕😋من قرمه‌سبزی.،،،،،،،

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط