شیـــــــــــره😻 😻 😻

شیـــــــــــره😻 😻 😻
دیدگاه ها (۷)

خوبیش اینه کمیدونیملیوان برای آب خوردنه...بدیش اینه کنمیدونی...

زندگی پانتومیم است،حرفه دلت را به زبان بیاوری،باخته ای...✌

عاقا چرا میخندی😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط