بعد از 15 سال اولین الکلاسیکو بدون دو اسطوره

بعد از 15 سال اولین الکلاسیکو بدون دو اسطوره
واقعا چقدر جاشون خالیه.)
دیدگاه ها (۲)

حضور هوادار ایرانی در سانتیاگو برنابئو واقعا خوووووش به حااا...

بچه ها شکیرا تو استادیوم نیست ؟؟؟؟اگه هم باشه صدا وسیما ی اس...

امشب عجب شبی بشه

امشب میبریم

بیبی مانستر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط