ووویییییی چه زود و گند بود امسال!

ووویییییی چه زود و گند بود امسال!
اتفاقای خوب و بو زیادی برام افتاد!تجربه های خوب و بد زیادی کسب کردم ولی درهرحال امسال تموم شد!
دیدگاه ها (۴)

خدافس1396

@z.650@sherlock17@fati.kaعاشقتونمممممممممم

نشد نشد نشد برو برو برو

عاجی زهرامممممممممممممممم!بوس@tanz_page

مرسی که برگشتی به خاطراتم ممنونم که دوباره میتونم سوارت بشم ...

با تاخیر تولدم بود امسال خیلی تجربه های کسب کردم و مهم ترینش...

دتیز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط