خیلی غم‌انگیز نیست؟

خیلی غم‌انگیز نیست؟
اینکه آدمیزاد در این دنیا
برای یک زندگی آزاد و آرام بمیرد؟
دیدگاه ها (۰)

پرواز پر از حس رهایی‌ست ولی ، ای‌کاش زمین گیر شوم در بغلت.

« فردا‌های روشن‌تر میاد، انجیرهای رسیده، و لبی تورا بوسیده »

خیلی غم انگیز نیست؟ اینکه آدمیزاد در این دنیا برای یک زندگی ...

واقعا این قسمت خیلی غم انگیز بود🥹💔سریال #اقای_قاضی

#خیلی #غم #انگیز🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط