خب اون پایینی که هیچی

خب اون پایینی که هیچی


ببین..تو قیافت شبیه کیر پدرته ولی خو یادم رفت بگم تو که ننت زیر همه هست معلوم نی چند تا پدر داری کصکش..بعدشم دلم بخواد عاف میزنم
خب باشه..اصلا من کاپ ندارم..مهم نیست کی بخواد کاپم بشه نمیخوام
بعدشم..من چسناله میکنم؟برو ببین ننت داره زیر بقیه ناله میکنه عوضی
من خود خود ملکه ویپاپم و به هیترام اهمیت نمیدم!
دیدگاه ها (۱۹)

وایی یادتونه گفتم هیتر ندارم؟معلومه خیلی دارم🤭💔

کسی از ایشون خبر داره..؟

چرا هیچکس نمیزنه امیلیا اوشاخلاری کصکشا😭💔🥰

چرا از دیروز هیچی یادم نمیاد..وایسا ببینم..خواب بود یا بیدار...

فیک« 𝓼𝓱𝓪𝓭𝓸𝔀 𝓲𝓷 𝓶𝓲𝓻𝓻𝓸𝓻»*ویوی تهیونگ*چند روزی میشه که از دختر ...

خون و عسل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط