https://telegram.me/joinchat/CDPHBT2TfU8SuGrlUd8Gnw دختره
https://telegram.me/joinchat/CDPHBT2TfU8SuGrlUd8Gnw دختره تو خشتک دوزی بلقیس خانوم و خواهران (به جز عفت) کار میکنه بعد میگه *مدلم..!!*
من نمیفهمم تو کشوری که نه کانالی واسه فشن و مدلینگ هست نه مجله ای،چجوری شغل نصف دختراش فشن مدلینگه..؟!!
من نمیفهمم تو کشوری که نه کانالی واسه فشن و مدلینگ هست نه مجله ای،چجوری شغل نصف دختراش فشن مدلینگه..؟!!
- ۵۵۶
- ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط