غیبت میکـنی و میگی :
غیبت میکـنی و میگی :
دیدم که میگم!!
رفیق من ..
اگه ندیده بودی که "تهـمت" بود
مثل خدا ستّار العیوب باش
اگه چیزی هم میدونی
نگو...!👌
دیدم که میگم!!
رفیق من ..
اگه ندیده بودی که "تهـمت" بود
مثل خدا ستّار العیوب باش
اگه چیزی هم میدونی
نگو...!👌
- ۱.۶k
- ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط